6 mayıs 2adet 3. gün ebryosu konuldu daha test günüme 6 gün var ama kanamam oldu bildiğiniz kırmızı tutmadı dimi 🥺 holladasa yaşıyorum aradık hastaneyi normal bekle dediler ne iğne yapıolar nede kanda test batsın bunların hastanesi türkiyedeki gibi ne ilgi var ne alaka çok moralim bozuk 🥺