Gizemgizemm Oda yapmayacağım benim fazla odam var orda ayakkabı mont için dolaplarımız var ütü odası gibi kullanıyorum ama orası çok işime yarıyor şuan salonda oturuyorum ama aynalı mobilyalarım olduğu için bebiş doğunca oturma odamda oturacağım zaten yanımda yatacak uzun bir süre şuan için oda yapmadım gerek yok bir dolap bir beşik alacağım anne yanı beşiği birde dolap alacaktım zaten onuda ütü odama koyacağım