Deletedmom_103 Gunes17 evet gidiyorum zaten doktorum çağırıyor sadece bebeği görmek için bile olsa gidiyorum 😂
minikoannesi123 Gunes17 ben bir kere gitmiştim sadece ama 3 hafta sonra her hafta kontrole çağırdı o yüzden mecbur gideceğim 😁
gizem3435 Gunes17 sıkıntılı dönemlerimde doktorum çağırdıkça gittim ama onun dışında sürekli gidip rahatsız etmedim. Sonuçta orda sıra bekleyen bir sürü hasta var. Uktrason bebeğe de zararlı. Gerek görmedim bu yüzden.
Gunes17 Deletedmom_103 kaç haftalık hamilesin ki doktor çağırıyor benimkide 2 haftada Bi çağırıyor ilk 10 gün sonra gidiyorum sonra da ay başından ay başına gidiyorum 😆
mervenergiz test sonuçları harici gitmiyorum cok rahatsız etmemek için bebişimi 😬 zaten hep arkası dönük oluyor göstermiyor kendini🤭
Kadersv21 Gunes17 ben birsuru çikolata yiyip gidiyorum hep yüzü kapalı bu sefer hiç yemicem belki gösterir 😂😂
poyrazin_annesi28 gizem3435 Doktoru niye rahatsız edesiniz ki o kadar para veriyosunuz hem de bu sizin hakkınız
minikmucizeemaak Gunes17 Doktorum yarım saat uzaklıkta arabayla, o yüzden gidemiyorum ben ama aynı şehirde olsak giderim 🫶🏼
Esraaybars Gunes17 ben gidiyorum doktorumda söylüyor hakkın var tekrar gelirsin diye 33 haftalığız her kontrolümde gitmişimdir
Gunes17 Esraaybars bende gitmek istiyorum da doktordan ters tepki yerim diye biraz cekingen davranıyorum şimdi son zamanlarim diye gitmeye baslicam
Gunes17 Kader111 diyelim bugün muayene oldun ayın 16sı diyelim ayın 26 sına kadar gittiğinde ücret odemiyosun tabiki böyle.hakkin var
Esraaybars Gunes17 git bence de canım doktor bisey demez bence bide son zamanların zaten sık sık seni çağıracak boşuna para verme
Gunes17 _mom3434 benim doktorumda iyi ama ben cekingenim pek gidemiyodum ama şimdi son zamanlar diye gidicem hiç affetmem 😆