Kizlar selam ❤️ en son 16+4 de oldum ultrasonda bebek cok gergindi ellerini bacaklarini kendine dogru sikmisdi. Hic biseye normal baka bilmedi doktor, cinsiyet de gozukmedi. Cikolata yedim, doktor igne bile yapti ama yine ayni sey oldu. 2 hafta sonra insallah yine gidicem bu durum beni telaslandiriyo. Sizde de oldu mu? Naptiniz?