5688Esmerrr Kızlar bi sorum var. Benım iltihabım var ve 5 aylık gebeyim. İltihap normalmidir. Bide kahve akıntım var ve bacağımda arada sancılar oluyor birde vajınal özel bölgeme arada sankı iğne batıyor batma hissi oluyor. Bumlar normalmidir
Hizligonzales 5688Esmerrr iltihap dediginiz vajinal akintimi seffaf beyaz akinti oluyor ondan bahsediyorsaniz normal. Kahverengi akinti normal degil onun icin mutlaka ihmal etmeden doktora gidin kirmizi kahve pembe lekelenmeler ihmale gelmez.