Kızlar 2 gündür ölü gibiyim her yerim ağrıyor boğazım kötü yutkunamıyorum belim kemiklerim çok ağrıyor ustune bir de mide bulantılarım nasil baş edicem bilmiyorum ilac da içemiyorum parol etki etmiyor sağlık ocağına gittiğimde yada hastaneye ilac verirler mi ben vermiyorlar diye duymuştum ama bilen varmı acaba?