Moom16 Kızlar selam 14+3 deyiz ultrasona girdiğimizde bebisimiz zıp zıp zıplıyor yada sürekli dönüyor 🤣 bu 12. Haftadaydı düşünün sizde cinsiyet nedir hangi bebek çok hareketlı 🤭
eylulmihrasmom Moom16 benimki de öyleydi 10.haftadan itibaren sürekli el ayak çırpıp sallıyordu😂 hala öyle kızım oluyor 💓
oznr3434 Moom16 benim bebeğimde kız 12. Haftadan itibaren ultrasonda çok hareketliydi yerinde durmuyordu 😂
eylulmihrasmom Moom16 valla kurtlular bizimkiler 😂 sağlıcakla gelsinler inşallah hepimiizin bebişleri🤭🥰
Matmazelbebi Moom16 Valla birde poposunu üstünde kendini havaya atıyor gibi kaydırıyordu🤣Hiç öyle birşey beklemiyorduk şaşırdık noluyor diye 🙈İnşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz😍🥰