Kizlar 12 gun once dogum yaptım. Bebisim 3300 dogdu hastane çıkışı 3060a düştü. Dun 11. Günde kontrolumjz vardi 3380 olmuş. Sariligimiz vardi cok şükür hastaneye yatmadan hallettik. Sorunum şu ya bu doktorlar kiloyu hep az buluyor. Sutum var ekstra mama da baslatti doktor hic istemedim ama oyle bi az kilo almis felan dediki korktum 😢 yani bu cocugun midesi ne acaba valla gecem gunduzun karıştı cok uyuyor sarilikla alakali degil sekerine de baktirdim normal. Oglusum uyumayı cok seviyor gece uyandirip emzirene kadar canim cikiyo. Sizin kilo alımları nasıldı. Yani 10. Gunde dogum kilomiza ulaştık ama doktor az diyo 🙄😱