Edakgndzzz Erken gebelik testi negatif çıktı adete 5 gün var. Pozitife dönme ihtimali var mıdır ? Olsa silik de olsa çıkardı dimi ? Çatlatma iğnesi vurulmuştum bu ay yine olmadı sanırım
Nesedmrer Edakgndzzz yani umutlandirmak istemem tabi ki ben adetime 10 gün kala hamile olduğumu öğrendim 1 haftalıkti bebeğim ve iki tane test aldım biri erken gebelik testi biri normal erken gebelikte çıkmazken normalde silik çizgi çıkmışti yanlız şöyleydi 1 saat sonra çıkmıştı 2 gün sonra tekrar sabah ilk lavaboya giderken yaptım birşey yiyip içmeden o zaman 1 dk geçmeden silik çizgi çıktı pek güvenemiyorum o yüzden o teste diğerleri daha iyi bence
Kiray54 Edakgndzzz ben de erken test yaptım negatif çıkmıştı daha sonra adetim 3 gün gecikti 4. Gün nırmal test alıp yaptım çubuğumda ikinci çizgi silikti doktora gittim hemen kan tahlili yaptırdım pozitif çıktı şükürler olsun bence sen yine de adetini bekle gecikme olursa test yap kuzum
Bahaarrrk Edakgndzzz aşkım geç yumurtlama olmuş olabilir ovulasyon gününe göre takip edersen daha doğru olur ovulasyondan sonra 14. Günde öğreniliyor genelde benimde regl olmama 3 gün var ama ovulasyonum 11 günde 💁🏻♀️
Bahaarrrk Nesedmrer canım herkesin yumurtlama günü farklı oluyor regla 10 gün kala hamile olduğunu öğrenmesi için son adet tarihinden sonraki ilk 10 gün içinde yumurlamasi gerekiyor reglı 6 gun sürüyorsa sonraki 4 gunde ovulasyon olmalı ki bu her kadın için mümkün değil ben mesela 22. Günde pik görmüştüm regla 10 gün kala öğrenmem imkansız ötesi bırak erken gebelik testini kan tahlilinde bille çıkmaz.
Nesedmrer Bahaarrrk yani o kadarini bilmiyorum pek ☺️ ama öğrendiğim de daha 10 gün vardı değerim de 23.8 di
Bahaarrrk Nesedmrer değeri 7de olup öğrenen de var ama dediğim gibi regla 10 gün kala çok çok zor tabiki olabilir ama nadirdir.
MaviJournal Bünyeyle alakalı. Testte negatif diye kesin yok diyemeyiz. Net sonuç kanla belli olur. Onun da geç döllenme ihtimalini vs düşünürsek 1 hafta en az beklemeniz lazım. Herkeste aynı olmuyor. Bende 4 gün varken adete pozitif olduğunu öğrendim
Edakgndzzz Yanıtlarınız için teşekkür ederim. Bikaç gün daha bekliyim tekrar yaparım inşallah olumlu sonuç alırım çok yıprandım.