Mbceylanli Doğumdan sonra devletin ödediği cüzi bir miktar ödemeler varmış, bunun için başvuru yapanlar var mı? Nereye ve nasıl başvuruluyor acaba ?
Hizligonzales Mbceylanli 2tane veriyolar birini bizim direk hastane kendisi basvurmus digerinide esim kaymakamliga basvurmustu