Herkese merhaba. İlk gebeliğim ve normal doğum düşünüyorum. Arkadaşımın tavsiyesiyle özel bir hastanede iyi bir doktorla bu yola çıktık. Kontrollerimi yaptı yakından ilgilendi. Daha sonra ücreti konuşmak istedik ama eylülden önce bir kez daha zam geleceğini söyledi. Belirli bir zamandan sonra da 15 günde bir gitmem gerekiyormuş Buda ekstra muayene ücreti demek. Doktordan gayet memnunum ama.
Bir diğer tarafta eşimin bir akrabası başka bir özel hastanede doktor arkadaşı olduğunu kendi eşine indirim yaptığını söyledi. Siz gidin Yardımcı olur her türlü dedi. Gittik adam biraz kaderci. Bir yandan iyi aslında, mesela 600 liralık folik asit veriyorlar sizde alıyorsunuz bunlar hep ticari ben sana sadece demir hapı magnezyum vercem annelerimiz anneannelerimiz de doğum yapmış şimdi herseyi paraya döktüler gibisinden konuştu. Hatta ayrıntılı ultrason için de bir kagıt imzalatıyorlar onunla garantisi yok herkes çocuğunuz saglıklı diye duymak istiyor ama paran varsa fetalDNA yaptırır öğrenirsin geriye kalanlar hep ihtimal dedi. Ücret konusunu da kendisi açtı. Size ne denildi bilmiyorum ama muayenelerde Yardımcı olurum doğum için söz veremem dedi.
Ücret ikisi de birbirine yakın eğer ikinci doktor Yardımcı olmazsa boşuna kendi doktorumdan vazgeçmiş olacağım. Ama yapma ihtimali de var akrabamız siz karışmayın hallederim dedi. Eşim hangisi içine sinerse diyor çünkü normal istediğim kadar korkum da var. Sezaryen düşünsem şehir hastanesinde yaparım düşünmeden çünkü çok iyiler.
Bana akıl verin hanımlar haftam geçiyor hangi doktorla yürüyeceğim ona göre davranmam gerek iki arada bir derede kaldım.