Siyahdnz Kızlar odasında montaserri yatak var bunuda yatak odasına koyacağım naısl sizce https://imgyukle.com/i/rnfeIP https://imgyukle.com/i/rnf84Y https://imgyukle.com/i/rnf3Gq
Tgcmrt48 Siyahdnz güzel günlerde kullan canım ben oğluma aynı beşikten aldım ama çok pişman oldum 3 ay anca kullandık oğlum biraz iri bir bebekti yani sanki içinde daralıyor gibiydi kullanışlı değil ama herkesin görüşü farklı tabi 🌸
Siyahdnz Tgcmrt48 aa öyle mi canım benim bebeış cok zyaof erken de Olcak zaten ama tabi dogunca kılo alır ıllakı bıraz buyuyunce demekkı büyük besıge gecmesı lazm sanırm
Siyahdnz Tgcmrt48 aslında ogluma kızımı 6.ayda ayırdım yatagında uyudular ama bakalım naısl olacak 6 ay dayanmaz mı😂