Guler_13 Kızlar hangi besiklerden aldınız bebislere hadi paylaşalım 🥰 Ben daha tam karar veremedim banada fikir olur :)
derya61_ Guler_13 elele madre aldım diğer markalardan kat kat daha iyi ve uygun. Tavsiye ederim kurulumu kolay, parçası ucuz
Azra00 Guler_13 bugun elele madre park yatak sipariş vereceğim ahsap beşikle çok arasında kaldım hatta buraya sordum herkes park beşik tavsiye etti görüntü açısından ahşap hoşuma gidiyor ama tavsiyeler üzerine bebek rahatlığı için park beşik alacağım
Guler_13 seyda53 Bende kanz yasa Kraft düşünüyorum kalite olarak bu ikisinden bahsediyorlar ama hala kararsızım ya çok zor karar vermek
Nazs61 Guler_13 bende çok kararsız kalmıştım Elele madre aldık. Çok kolay kurulum ve rahat taşınabilir bir ürün. Ablamiz test bile etti gayet rahatmis 😇😇
tubimom Guler_13 ya ben Elele madre alacaktım ama dün civilde nerdeyse kanzin besiklerinde 1000 TL indirim vardı kararsız kaldım
Guler_13 tubimom https://www.civilim.com/kanz-endo-lux-arakatli-oyun-parki-70x110-kahverengi Buydu benim baktığım
derya61_ Guler_13 madre model mi almış. Ben gayet memnunum . Kraft canlı gördüm ama o kadar para gereksiz bence mantıklı olan bu
Nazs61 Guler_13 4 yaşında kızım 17 kg. Ara kat 10 kg taşımasına rağmen gayet sağlam duruyor bilemedim ki.. kullandıkça göreceğiz inşallah memnun kalırız
Aylnnaky Guler_13 kanz sleepy side plus anne yanı park beşik aldım kurdum henüz kızım doğmadı ama ben beğendim gayet güzel baya da saglam fiyatı da uygundu şuan bilmiyorum ben 4 ay önce almıştım😊
Guler_13 derya61_ Elele ama tam olarak bilmiyorum madremi ya da başka biseymi https://www.elelebaby.com/elele-lucca-oyun-parki-park-yatak-70x110-cm-kahverengi Sizce bu nasıl? Sizin aldignz gibi mi
tubimom Guler_13 ürün kaldırılmış ama kahverengi diyo muhtemelen aynısı baya indirim vardı kafam karıştı benimde
Rabissssscee Guler_13 Elele madre anne yanı kendi sitesinden aldım, kurulumu kolay, görünüş açısından fotoğraflarda hoş durmuyordu ve görünümünü beğenmediğini söyleyenler olmuştu ikilemde kalmıştım ama gelip kurunca hoşuma gitti benim 🤭😁 bu şekilde görünüyor 🤗
Guler_13 Rabissssscee aaaa evet çok hoş duruyormuş gerçekten. Uyku setiinizi de aynı siteden mı aldınz acabA