derya61_ ben 6-9 ay almamistim ilk basta sonradan aldim onu mevsimine göre mesela eylulde dogum yaptim oglumu 6-9 ay donemi tam yaza denk geliyordu hrp yazlik sort tshirt takimlari aldim bence ilk basta 6-9 aya gerek yok. 0-3 ve 3-6 aydan 5 6 adet seklinde zibin tulum ve alt ust takim almistim. Simdi kizimda eylul sonu ekim basi gibi olacak onada o sekilde alacagim