yagmurveyerdeniz  Merhaba, benim meme uçlarımda 23.haftadan beri böyle beyaz, kabarcık gibi şeyler var. Doktoruma sordum, “hormon değişikliğinden dolayı olabilir normal” dedi. Siz böyle bir şey yaşadınız mı? Nasıl geçti?
Gunes17 yagmurveyerdeniz böyle mahremi gostermeseydiniz keşke doktor normal dediyse normaldir bizler daha iyi bilemeyiz sonuçta
yagmurveyerdeniz Gunes17 mahrem gözüken bir şey yok ki. ve ister istemez bu durumu yaşayan kişilerin deneyimlerini merak ediyorum
Tgcccc Benim şuan kahverengi kısım komple içerde top var gibi şiş,acı yok.Niye olduğunu bilmiyorum yaşayan var mı ? 31+2
yagmurveyerdeniz Tgcccc ben de tam 31+2’deyim. süt bezlerinden mi, hormonlardan mı acaba 🤦🏼♀️ emzirince mi geçer, emzirmeden önce mi hiç bilemiyorum