Hanımlar günaydın benim bir sorum olacaktı afedersiniz büyük tuvaletimi yaparken aşırı kramplarım oluyor internetten baktım bebek büyüdükçe bağırsaklara baskı yapıyormuş ondan olabilir yazıyor tecrübe sahibi yada bilgi sahibi olan varsa bi cevap verebilir mi lütfen