Tubadzdg sezeryan için 38. Hafta uygun görülen zaten. Benim hafta döngüm cumaya geliyor suan 35+4 deyim cuma 36. Hafta oluyor doktor da buna istinaden 2-4 haziran gibi sezeryan alırız dedi. Tabi bu zamana kadar normal doğum olmazsa. Ben normal doğum istiyorum aslında ama bebek iri o yüzden doktor da acı cekmeye boşuna bence gerek yok dedi