Nesedmrer gördüm ama hiç almaya gereği duymuyorum normalde ben yüzüstü uyurum ama gebelikte maalesef o yüzden uyuyamıyorum sola tarafa yatinca bebek daha iyi besleniyor diyorlar ama solum uyuşuyor kulağım acıyor artık ilk gebelikte hep sola yattım ama bunda yatamıyorum uyku tutmuyor sağa yatıyorum öyle biraz uyuyorum sonra dönüyorum az kaldı sabredicez artik