Arkadaşlar 3 hafta önce doğum yaptım. Çocuk susmuyor. Gece uykusu iyi ama gündüz full ağlıyor. Ağlamaktan ne uyuyabiliyor ne de emebiliyor. Sabahtan akşama kadar hem de. Gazlı bebek büyüten yengem Benimkinin de gözünün olduğunu söyledi vücudunu kontrol ederek. Doktor da gazı vardır dedi Geçiştirdi. Başka bir doktora daha gideceğim ama bu süreçte Allah aşkına yardım edin. Bir öneride bulunun ne yapmalıyım?? Gazini çıkar ya da masaj yap önerisi dışında bir sey bekliyorum lütfen lütfen lütfen