deletedmom734 cnm herkesin bünyesi bir değil parol vermişti ama kesmedi majezik içmemi söyledi az önce ondada bir tık yok. Allah hepiniZe kolaylıklar versin inşallah kimisi 1 haftada kalkar kimisi 3 günde korkutma kendini ama imkanın varsa normal doğur Allahın bir hediyesi hemen bebeğinle ilgilenebilirsin ben 3 gndür daha 1 kere altını değişemedim hep annem bakıyor😢 Kimsede yazmamış ya nasıl geçicek bu ağrı bilmiyorum