Esrakckaa Kizlar 5 haftalik hamile, ve ishal oldum bugun simdi. Ama karnim agrimiyor cok sukur. Bebege zarar verir mi?
Ginger_ Esrakckaa ben de ishaldim en başlarda tuvaletten çıkamıyordum neredeyse enfeksiyon sandım hep hiçbişey çıkmadı doktor sevin hatta dedi çoğu kişi acayip kabız oluyormuş ben de yeni yeni kabızlık başladı 28 haftadayım hiç dert etme şuan vücudun bebeğe aşılma evresinde Hersey normal
mommyily Esrakckaa hayır vermez tabiki neden zarar versin ilk başta çoğumuz yaşıyoruz bu durumu benim 4 gün sancılı sürmüştü sonra geçiyor sorun olmaz 🌸
Euain Hayır tabiki vermez o senin bağırsaklarınla alakalı bebekle alakalı değil. Benim de aynıydı millet kabız olur ben hep ishaldim sıkıntı olmadı ☺