Nesee221 1 buçuk aylık hamileyim son adet tarihim 30 Mart kese ve kalp için doktor a henüz gitmedim ama ara ara bel ağrısı ve Kasık ağrısı oluyor normal mi
Ruru41 Nesee221 benimde 31 mart acayip vajinal ağrı var bende de şu an. Adet olmadan önceki gibi. Tüp bebek üstelik. Allahım. Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah amin
Esrakckaa Nesee221 Birsey degil, ilk gebeligimde boyle agrilarim oldu, ve esim hep message yapti, uyuyamuyordum okadar agrim vardi ❤️ Inshallah saglikli gelirler