PrensinibekleyenAnnee Kızlar merhaba bayramda Sivas’ta olucaz 3 lü tarama testi zamanımda tam ozmana geliyor ben Sivas numune Hastanesi’nde hangi doktora gidin tavsiyeniz var mı bide sonuç kaç günde çıkıyor
Tugceeeeeee1 PrensinibekleyenAnnee bir de Dr a muayene olup randevu almanız gerekir üni de 2li test için 1 ay sonrasına randevu alabilmistim 3lu için nasıl olur bilmiyorum
Tugceeeeeee1 3lu ye girmedim bilmiyorum 2li test normal çıktıysa 3luyu öneren doktor duymadım Sivas’ta henüz. Zaten çekilse de üni de çekilir ya da Medicana da . 2li test için numune üni ye yollamisti
Tugceeeeeee1 PrensinibekleyenAnnee önce üni den randebu alın Google de cü randevu var ordan gebelik takibi için randevu alın doktora söylersiniz 3lu test istiyorum diye sizi yönlendirir karşı eski hastaneye geçip radjolijiden gün veriyorlar . 2li testte bı sorun mu çıktı acaba 3lu ye ondan mı giriyorsunuz
PrensinibekleyenAnnee Tugceeeeeee1 yok daha ikiliye girmedim canım ikiliye ayın 31 de giricemde burda 3 luyude yapıyorlar ikilide sorun cıkmazsada o tarihlerde Sivas’ta olucaz dönene kadar 3 lü zamanı geçiyor Sivas’ta yaptiriyim dedim şimdi numuden almıyıp cumhuriyetten mi alıyım numunede niye yapılmıyor
Tugceeeeeee1 PrensinibekleyenAnnee 2li de sorun çıkmazsa bence 3luye girmeyin yine de siz bilirsiniz . Valla ben ikili için gittim birisi önermişti numune de iyi baktılar vs diye gittim randevu aldım Dr a söyledim 2li test için geldim diye burda çeken bir dr vardi oda izne ayrıldı büyük ihtimalle istifa verecek dedi bende çıktım üni den randevum vardı zaten haftam gelmişti Dr yönlendirdi 1 ay sonraya randevu verildi 2li için ama kime sorsam doğru düzgün bakmadiklarini söylediler bende Medicana da yaptırdım 950 liraya