Fatma1409 bende de şeker çıktı canım suyum falan Hersey normal olmasına rağmen 226 çıktı tokluk . Diyete başladım. Yürüyüşle destekledim çok şükür hem kilo alımım durdu hem de yediklerim sadece bebeğe gidiyor. Unlu hiçbişey yemiyorum artık. Arada kaçamak yapıyorum tabi. Ama diyetle devam et inşallah insüline gerek kalmaz. Diyetine uy bolca da yürümeye çalış ben evin içinde yürüdüm genelde yemeklerden sonra şekerim çok normale indi .