Biz de bugün 20 haftalık olduk.Şimdi doktordan geldik.Bir aydır görmemiştim.Gözüme çok büyümüş geldi 🧿.Doktor detaylı ultrasona gerek görmedi.
Her gebelikte detaylı ultrason isteniyor mu?
Yoksa sorun gördüklerinde mi yönlendiriyorlar?Bilgisi olan var mı?