YusufunRabiasi 19. Haftamizdayiz ve çok yoruluyoruz büfe ilk gebelik olduğu için sömestr tatilinde bırakıyorm .
Cgdm35 27. Haftamı tamamladım sürekli bir koşturmaca içindeyim karneyi vermeyi bekliyorum sonrasında evdeyim inşallah
Englishteacher Cgdm35 ben de öğretmenim 27. Haftamdayım hocam şu sömestr konusu hakkında bilginiz var mı sömestr tatili öncesi çalışabilir raporu alıp sömestr tatilini gebelik sonrası izne aktaramıyormuşuz fiilen çalışmadığımız için sanırm bilgin var mı
Minaveannesi Hanimlar lise terkim ben gelisim bolumunden biraktim yardimci ogretmen olarak calisabiliyormuyum
Hafizeipek Minaveannesi benim yardımcı öğretmenim önlisans mezunuydu lise diploması bile yoksa çalışamazsın 🙄
Hafizeipek Minaveannesi staj yapicaksin zaten açıktan bile okusan. Staj yaptığım yerde çalışırsın belki mezun olunca
Bebekveben 10.haftamdayım ücretli öğretmenlik yapıyorum. 32 ye kadar çalışıp, iş görmezlik raporu alırsam doğum parası alabilir miyim hanımlar ☺️