Kızlar hamile olduğumdan beri her gece sabaha kadar kasık ağrısı bel ağrısıyla uyanıyorum kalkıyorum bi daha da yatamıyorum üşütüyo muyum onu da bilmiyorum ama hergün de üşütemem sonuçta evim de sıcak çok sıkıldım artık bu durumdan doktoruma söyledim bi sıkıntı görünmüyor dedi ama neden böyleyim bebek sürekli ama sürekli kasıklarım daa daha hiç göbek etrafımda hissedemedim ondan kaynaklı olabilir mi