Kızlar 3 yaşında bi kızım var çok şükür,2.yi 1-2 sene sonra istiyorduk diyerek giriş yapayım daha doğrusu ben cesaret edemiyorum😅6 mayısta korunmasız ilişki oldu 7sinde de yumurtlamam oldu öyle olduğunu görünce ertesi gün hapı aldım yumurtlamanın 6.7. Günü kasıklarda batma göğüslerde ağrı başlayınca test yapayım dedim bu arada regl günüme 8 gün var test böyle çıktı 

Allah var gönlüm olsun istiyor çünkü bana kalırsa cesaret edip 2.yi yapamam ilk kızım alerjik bebekti zor geçti zaman.Ama bi yanımda acaba kendimi mi kandırıyorum herkeste böyle çıkar mi test diyorum? Sizlerinde yorumunu almak istedim