Kızlar Lansinoh marka göğüs ucu kremi aldım
Ebeler 36. Haftadan sonra öneriyormus kullanımını
( Erken dogumu tetıkledıgı için )
Biz riskli gebeler ne yapmalı peki ?
Zaten erken dogum riskimiz var yani krem sürmek dokundurmak gercekten bu kadar etkı eder mi ?
🫒ya da zeytinyağı göğüs ucuna sürülür mü fısfıslı bir şişeye doldursak dokunmadan temas etmeden zeytınyagı ıle nemlendirsek şimdiden ?
( 33. Haftadayım ) ve göğüs uclarım kaşınıyor kuru hissediyorum. Cildim normaldede kuru.
👩🏼⚕️👨⚕️👨🏽⚕️Doktorundan ebesinden bu konu ile ilgili daha once bilgi almış olan ya da deneyimi olanlar bizimle de paylaşabılır mı 🌸