Benim giittiğim doktor yaptır ve sonucu bana getir dedi .zorunluymuş gibi dayattı ilaki yaptır ben de yaptırdım çok şükür hiç bişey de çıkmadı .Biraz bu konuda inatçı her testi yaptırır hastasına .buradaki devlet hastanesinin en iyi doktoru herşeyi size söylüyor maşallah çok ilgili