Merhaba hanımlar 18 martta kürtaj oldum bebek gelişmediği için 1 hafta sonra kontrole gittim herşey normal kanama biraz daha devam edecek dedi doktor sonra adet olursun sorun yok dedi.
19 nisanda doktora yine randevu aldım kanamam bitmediği için doktor normal olduğunu kürtajdan sonra gelebileceğini yakın zamanda kesilip hasta olacağımı söyledi sonra biraz geçti kanamam 3-4 gün boyunca gelmedi sonra hasta oldum kürtajsak gibi değil 15 gündür devam ediyor randevu aldım gidicem tekrar doktora böyle bir sorun yaşayan var mı yardımcı olabilecek
#küretaj