12 mayıs ta emsey e gittim oya hanıma detaylı ıcın 1500 tl ücret odedım, maksimum 20 dakıka sürdü, baska yerler daha uzun süre inceleyip bakarken kısa sürmesine üzüldüm acıkcası, güzel de bır fotoğraf alamadık bebek pek hareket etmedi, bıraz daha ilgili olunmasını beklerdim, sorun yok dendi, dısarı cıkın sonucları verecegız dendi öyke cok bır ilgi alaka görmedim,