AAzizeeee Arkadaşlar merhaba. 27. Haftafayım benim sabahları aşırı çarpıntım oluyor bir iki saat sonra geçiyor. Aynı durumu yaşayan ya da bir fikri olan var mı?
CayGetireyimMi AAzizeeee ben de kulağımda nabız sesi gibi duyuyordum ve carpimtim oluyordu kan haoinq başladık geçti gerçekten. Siz kullanıyor musunuz?
AAzizeeee Evet ünite kan bile verdiler geçen ay. Bir kaç hafta olmadı şimdi yine aynı. Kan değerlerim normal ama. Takviye ilaç alıyorum