Zeyno00 Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 2.700 doğdu çokzayıf doğdu herkes çok zayıf çok küçük demelerinden nefret ediyorum bol bol da emziriyorum sizin bebişler kaç kilo doğdu nasıl besliyorsunuz acaba ek mama versemmi fikir edinelim
Tugbaaa Zeyno00 hic kafana takma saglikli olsun yeter benim yegenimde oyle dogdu bir ay olmadi daha masallah buyudu ablam mama da veriyor
Caglamehmet Zeyno00 küçük bebe çabuk büyür de sustur konuşanları 😊 sağlıklı olsun kilo nedir ki alır verir görümcem in eltisi 2600 doğdu bebe şimdi maşallah tosun gibi sürekli emziriyor 5 6 aylık oldu
Yayla Canım. Üzülme çabuk toparlarr. Kilo alır. Her gelenede gösterme kucağına verme çabuk hastaların odasından çıkarma mümkün oldukca. Herkes herşeyi söyler takma kafana 😊
FadimezmezKkc Benim kızım2950 doğdu ufacık gelmişti gözüme. Ama hemen toplandı kolları bacakları boğum boğumdu kilodan geç bile yürüdü. Sağlıklıysa takmayın bunları. Şimdi ikiz bekliyorum 2 şer kilo olsalar diye dua ediyorum
Sonay Zeyno00 daha çok erken ama 1 ayda 500- yada 1 kilo alması normal acele etme sen yemene dikkat et Soğanlı bulgur pilavı ayran bol su komposto yeşillik dereotu bunları ye çok süt yapıyor sütün çok olursada mamaya gerek bile kalmaz en Güzeli anne sütü eğer sütün yettiği halde Bebeğin kilo almıyorsa sütün yaramıyor demektir ama bence daha erken yavaş yavaş kilo alır Bebeğin.
Babyboymom Zeyno00 ah canım bende ilk kızımı aynı bu kiloda doğurdum ama sütümle tombiş oldu bir ayda. Süte devam et. Şimdi kızım 7 yaşının içinde ve yaşıtlarından daha boylu iri ve çok sağlıklı maaşallah 😊 Ne hissettiğini çok iyi biliyorum hiç dinleme kimseyi erken ve küçük doğanlar hem daha akıllı hemde daha çabuk gelişiyor emin ol 😍💋
Babyboymom Zeyno00 canım çok verme akşamları da kaşıkla ver az az ben öyle yapıyordum sonra sütüm çoğalınca mamayı bıraktım eğer alışırsa sütünü içmez dikkar et
hjertemami Zeyno00 canım benim bebeğimde 2350 doğmuştu.. 1 hafta hastane de kaldım zayıf diye birde üzerine sarılık olmuştu. Ama Doğumdan sonra kilo almıştı. Çok şükür şuan 5 yaşına giricek. 😍 Bende aldığım 30 kilo ile kalmıştım yani 😄
Kimyagercik Zeyno00 valla canim ben 2800 dogmusum anne sutu yaramisim bebekken kocaman yanaklarim varmis takilma sen ne dediklerine ")
Ceylinim Zeyno00 benim ilk kızım 2800 doğmuştu canım hala zayıf ama çok hareketli doktor bu harekete normal diyo 3 yaşında 12 kg 🤣 sağlıklı olsun bosver kilo başa dert zaten 😂
Ebru_krm_mrt Benim oğlum 2600 doğdu herkes çok zayıf dedi bende üzüldüm ana şimdi yaşıtlarında çık daha iyi zayıf bebek daha güzel büyüyo bazen arkadaşım 4,5 kilo doğurdu benimkinde 2 yaş büyük ama aynı yaşta gibiler
baharclk Zeyno00 bende 2.60 dogmusum ne varki canim biz buyumedikmi birak o gerizekali insanlari agzinin payinida ver hepsine parazitler ya saygiyi hosgoruyu haketmiyolar isleri gucleri dedikodu