Aminebal
Ohhh maşallah çok güzel atlatmış 🙏🏻 Bazıları çişini yaparken ağlıyor diyorlar bir de sünnette uyuşturmak için yapılan iğnede ağlıyorlar diyorlar ama bizim gittiğimiz hastane uyuşturmak için iğne değil krem sürüyorlarmış inşallah uyuşur da anlamaz beni şimdiden çok stres bastı çünkü