Elif-d-s Özel hastane takipliyim,doktorumdan memnunjm aslında ama verdiği multivitamini daha önce hiç duymadım Regenesis gibi bişey adı.Orzax ocean mummy kullanan var mı aramızda memnun musunuz?Bu ara çok çıkıyor karşıma bu ay değiştirip onu almak istiyorum
Mothertea Elif-d-s bende onu kullanıyorum içinde çok güzel vitaminler var folik asit miktarı da iyi Burda da post açıp sormuştum ona devam ediyorum. İçmediğim gün aşırı enerjim düşük oluyor
Sedadgr Elif-d-s ben kullanıyorum doktorum verdi doğum boyunca kullanacaksın dedi içinde balık yağı olduğu için kokusu biraz kötü burnumu kapatıp öyle içiyorum Allah’tan günde bir kere
mnli Elif-d-s regenesis de en çok verilenlerden eczanede ocean regenesis ve imom yan yana zaten doktorlar hangisi ile anlaşmalı ise onu veriyor bana acıbadem hastahanesi doktoru regenesis yazmıştı kendi doktorum imom ama bir gittiğimde imom kalmadı diye ocean aldım hepsi aynı bence
Elif-d-s mnli enerji verdiği için değiştirmek istiyorum benim kullandığımın böyle bi özelliği yok malesef
mnli Elif-d-s benim için hepsi aynı hiç biri aşırı bir etki göstermedi dediğiniz regenesis de kötü değil demek istedim 3ünü de denemiş biri olarak değiştirin içinize sinmiyorsa multivitamin oldukları için doktorun yazmasına bile gerek yok eczaneden alıp deneyebilirsiniz hangisinin size iyi geldiğini