Sizce haklı olan kim akşam kiracımız aradı eşimi aşağı çağırdı adres karışıklığı olmuş ikametgahları silinmiş eşimde iş yerinden izin alamam işlemler uzun sürer diye o sıra eşime hemen hallet diye tehdit etmişler o sıra evde ben onların sesine kapıya çıktım eşimi eve çağırdım mesele uzamasın diye ama onlar benim üstüme yürüyüp küfür ettiler polisi aradık polis umursamadı bile dalga geçer gibi seni mi dinlicez falan dediler resmen aşağıladılar bende ısrarla şikayet etmek istedim karakolda bile zorla ifademi kayde aldılar orada bile müracaat taki bayan polis resmen beni aşağıladı sırf şikayetçi olmak istiyorum dedim diye onlarda eğer darp edilmediyseniz şikayete gerek yok diye illa dövülmem mi gerekirdi hamile halimde dediğimde resmen küçük düşürücü kelimeler kullandı çok üzüldüm gerçekten sizce ne yapmalıyız haksız olan kim çıkmıyoruz evden diyip küfür ediyorlar biraz uzun oldu ama gerçekten sizin fikrinizi de almak istedim