Merhaba anneler
2.5 yaşında bir oğlum var ve 36 haftalık da hamileyim. Doğumu devlet hastanesinde yapmayı düşünüyorum ama ziyaret saatleri dışında eşimi yanıma almıyorlar ve oğlumun yaşı küçük olduğundan 2 gün boyunca hiç göremeyebilirmişim. Zorunlu sezeryan olacağım müsamaha gösterirler mi ya da ben odadan çıkıp oğlumu görebilir miyim bana çok düşkün ne yapacağımı bilmiyorum devlette doğum yapan tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim direk özele mi gitmeliyim yoksa çok kararsızım.