acelyamom şimdi ben sana açıklayım bayağı araştırdım bu konuyu 😁😁
bu ilaç normalde aç karnına içiliyor yani tavsiye edileni bu, çünkü aç karnında emilimi daha hızlı oluyor kana hemen karışıyor..
tok karnınada içilir ama etkisi aç karnına içilen kadar olmaz. midesi bulanan oluyor mesela doktorlar gece ya da yatmadan önce aç olduğun bir zamanda içmeni söyler..