nur_bebek34 Arkadaşlar yaş naneyi çok yiyiyorum. Sorun olur mu. İnternette zararlı diyor mentol oranı falan varmış. Ben aşeriyorum ve her gün yiyorum/ yiyince rahatlıyorum . Evde yaş nane yoksa kuru nane yiyorum.
Esrayunus nur_bebek34 yeme o kdr bende çok svyrm nane rıske atmamak ıcın yemedım cacık yap üçüne kuru nane ekle o sklde bastırır seni ve faydalıda olur cacık 💕💕💕💕
elayaz_ nur_bebek34 normalde doktorlar bolca yeşillik tüketin diyorlar zaten fakat sizin yeme sınırınız nedir mesela hergün oturup bir demetmi yiyorsunuz
Avakado1 nur_bebek34 ayyy bu ben canım aşırı derecede nane istiyor sürekli naneli şeker ve nane yiyorum
Rmysnrrr Nane mideyi rahatlatır ve kpyu yeşil yapraklı yeşillikler demir ve folik asit içeriği yüksektir. Her gıdada olduğu gibi Aşırısı zarar tabiki dikkat etmek lazım
Thalassamom Doktorum nane ve maydanoz yeme, salatadaki miktar yeterli demişti bana. Doktorunuza danışın isterseniz