Sebiyelda Kansız olur mu bu nisan dedikleri şeffaf ve sümüklü yapışkan gibj bir şey geldi yoğun 38+1 deyim korkmalı miyim
beyzacmvrc Sebiyelda Nişan canım korkma. Doktoruna haber ver büyük ihtimal sancılarını bekle diyecektir nisan gelir gelmez doğum başlamıyormus kimisinde birksc gün sonra kimisinde aynı gün kimidne bir hafta sonra bile basliyo diyorlar
MrcnMlk Sebiyelda tek seferde mi geldi? Benimde oluyor ama tek seferde degil ara ara tuvalette fark ediyorum. Sancim uok 39+2yim. Acaba benimki de nışan mi 🤔
Busraakay_26 Sebiyelda benim de geçen öyle geldi hatta rengi biraz daha sarımsıydı ama sorduğum da nişan değil akıntın son zamanlarda böyle olabilir dediydi belki de sizinki de akıntı olabilir hatta o akıntı birkaç gün sürdü
Sebiyelda beyzacmvrc benim bir kaç gündür duzensiz sancilarim oluyor zaten demin bir iki kasildim ama yine düzenli degil devlette olacağı için ulaşacağım bir doktor da yok biraz bekliyim bakalım ❤️❤️
Melekk_1 beyzacmvrc herkes nişan kan gibi diyor, cnkü bende 3.4 gündür hep açık renk sümük gibi lekeler görüyorum afedersin. Sancım yok ama
beyzacmvrc Sebiyelda heyecanlanmz mi hiç insan ☺️ 35+3 um bende banada sanki hep doğum 37 veya 38 de olcak gibi geliyor 🥲
Sebiyelda beyzacmvrc ilk mi sizin ki benim ikinci büyük oğlum 38+0 da doğdu nişan olayını yaşamadım bilmiyorum
Sebiyelda MrcnMlk ya ben de anlamadimki ilk haftalarımda da vardı böyle uzayan sert şeffaf sümüksu bir akıntı. İlk haftalarda enfeksiyon vardı. Son haftalarda olduğum epeydirde böyle bir akıntı görmediğim için acaba mi dedim . Sancın var mı peki