Gzm2781 Kızlar 24+6 haftalık hamileyim son zamanlarda adet sancısı ve kasiklarima baskı yapıyor gibi oluyor sizce normal mi😞
Glcndrsn Gzm2781 bizde 21+5 olduk nerdeyse her ay adet zamanlarımda bi iki gün adet sancısı gibi sancı yasıyorum bel bacak agrısı oluyo dinlenince geciyo ama gün icinde o sancıyı yasıyorum her an adet olacakmışım gibi geliyo normal mi bende bilmiyorum
Minaesra Gzm2781 yalancı sancı dedikleri oluyordur oda baskı yapıyordur korkmayın ☺️ ben hamileliğim boyunca sürekli adet sancısı gibi sancı çektim hâlâ çekiyorum 33+2 😂
Gzm2781 Glcndrsn normalmiş cnm Benim baskı yapması yalancı doğum gibi kısa süreli oluyomus şuan boleysem ileride ne olur bilemem 🤭🤭
Glcndrsn Gzm2781 Allah yardımcımız olsun canım sağ salim gelsinde minişler gerisi önemli değil biz unuturuz yasadığımız acıları 🥰🤲