Herşeyi sayıyla yazmak istemiyorum sadece unutulabilicek şeylerden korkuyorum ikiz gebelik 31+3 teyiz tam anlamı ile herşeyimiz hazır diye umut ediyorum ve ilk kez sezeryan olucam tecrübeli kişilerin tavsiyelerini bekliyorum ❤️
Yeterince bebek elbisesi bez ıslak mendil battaniyeleri bunlardan tam ne eksik ne faxla koydum
Kendine eşofman takımı emzirme atleti lohusa pedi dikişlerden korse takamıyacağımı düşündüğümden bizim orda puşi derler yazmadan daha kalın iki tane ondan koydum sadece hafifçe sarmak için normal doğumumda sarkan göbekten çok rahatsız olmuştum ilk iki gün yine bağlamıştım sonra korseye geçmiştim, yedek çoraplar bide
Devlette yapıcağımdan doğumu bi çarşaf yastık kılıfı ve yazlık battaniye kızımda doğum yaptığım hastahanede yapıcam çok üşümüştüm normal doğum sonrası
Zemzem hurma bebeğe sadece tattırmak için (sünnet olduğundan) küçük bi yasin ve lazım olur diye biraz para sıkıştırdım çantaya
Sizce unutulmuş veya koymam gereken şeyler varmı? Çikolata da koydum sezeryan sonrası iyi geliyormuş terliğe yer kalmadı çok mu gerekli zaten babet tarzı bişey giyiyorum. Çok uzun oldu sanırım 😄😄