Gzm2781 valla biz normalden çıktık artık o yüzden seninki bize göre baya normal 😂 bence hiç takmayın he bu demek değil sağlıksız şeylere haldır huldur yiyin ama bence biraz bünye meselesi insanın normal haliyle hamilelik hali bir değilmiş ben bunu anladım. Bekarlığımda hamilelikten önce ne kadar yersem yiyim asla kilo alamayan biriydim 48 50 hep 55 i zor görürdüm 55 le hamile kaldım şuan 77 yim ömrümde görmediğim rakamlara çıktım. Gider elbet bebeğinize odaklanın bence tadını çıkarın sağlık probleminiz olmadığı sürece de canınız ne çekiyosa da yiyin bu anlar bir daha gelmeyecek bir daha aynı bedende olmayacağız hiçbirimiz doğumdan sonra emzirmeyle bol suyla bebekle uğraşılan süredeki hareketle hallolur🌸