Merhabalar, biz bugün keseyi görebildik4+2 olduğunu söyledi doktor. Bebek henüz görünmüyor. Tekrar gelme bidaha bidaha dedi 3 hafta sonra çağırdı kalp atışını da duyarız inşallah hem o gün dedi. 3 hafta beklemek zor geliyor bana sizce önden bi kere daha gitmeli miyim bebeği görmek için