Kızlar bir şey sormak istiyorum. Ben özele gidiyorum, doktorum muayene sırasında ilgili, tercihlerime de saygı duyuyor zorlamıyor hiçbir şey için ve güler yüzlü tek sıkıntısı telefonlarına sadece mesai saatleri içinde cevap veriyor. Plasentam aşağıda olduğu için geçen gün kanamam oldu kendisine mesaj attım çok endişelendim cevap vermeyince aradım akşama doğruydu saat sonra ona da bakmayınca acile gittim. Düşündüğüm şey şu, ben doğumum gece başlasa ya da mesai saati dışında başlasa doktoruma haber veremeyecek miyim? Çünkü ulaşmak mümkün değil. Çevremdekiler doktorumu değiştirmemi söylüyor. Sigortam olmadığından 715₺ muayene ücreti ödüyorum herkes bu paraya çok daha iyi bir doktor bulursun diyor. Siz ne düşünüyorsunuz?