Matmazelbebi Kızlar doğumdan sonra doktorunuza ne hediyesi verdiniz/vermeyi düşünüyorsunuz?Paylaşırsanız sevinirim fikir olsun😍❤️
Amineazra Matmazelbebi ben kuka tesbih vermek istiyorum Osmanlı zamanında kuka tesbihi olmayanlara hekimlik vermezlermiş çünkü eldeki mikrobu temizleme özelliği var. Doktorum da tesettürlü namaz kılan bir hanım bu hediye anlamlı olur diye düşündüm bir de çok sevdiğim bir koku var onu hediye etmek isterim insan sevdiğinden ikram edermiş misali benim ki de 🥰
2_evlatyolda Matmazelbebi benim doktorum kahve içmeyi cok seviyo ona güzel bi fincan almayı düşünüyorum içine kahve çıkolata almayı ve güzel bi saksıda çiçek planladım ama çiçegi kendim yetiştirip kendim yapıcam saksı düzenlemesini felan el emegi vermek istiyorum
designermoms Matmazelbebi geçende doktorum benim için çok güzel şeyler yaptı hayatımı kurtardı sonrasında en ince ayrıntısına kadar düşünmüş ne yapsam hakkını ödeyemem Pierre cardinden polo yaka tişört aldım fotoğraflarına baktım instagramda yakın kullanıyormuş İçine değişim fişi de koydum beğenmezseniz ya da tarzınıza uymazsa değiştirebilirsinşz diye Hediye paketli kutulu çok şık oldu şaşırdı verince ama yaptıkları yanında aldığım hiçbir şeydi Doğumdan sonra yine bir şey alıp vermeyi düşünüyorum bu sefer de bir üst olarak gömlek alırım herhalde😂 ya da kızı vardı yanlış hatırlamıyorsam laf arasında tam yaşını öğrenip ona bir şey alabilirim Verirken siz kızımı bana bağışladınız Allah da kızınızı size bağışlasın diyebilirim 🥹
Matmazelbebi Amineazra Çok güzel ve ince bir düşünce Gerçekten Harika düşünmüşsünüz.🥰Benim doktorum erkek doğumuma var daha ama aklıma geldi ne hediye etsek diye🤔
defneveannesii_ Doğumdan sonra değil de birkaç hafta sonra bahçeden meyve toplayıp sepete koyup vermeyi düşünüyoruz eşimle.☺️ Ailecek yesinler organik mis gibi 🥰 Tabii kalem tarzı bir şey de düşünüyorum şahsi olarak, bakalım güzel denk gelirse onu da yaptırırız. 🙏🏻
Matmazelbebi defneveannesii_ Ay bu da çok güzel bir düşünce gerçekten😍Benimde aklımda çikolata baklava kupa gibi seçenekler var aklımda ama daha farklı fikirler bulursam onu yaparız 😍❤️
Amineazra Matmazelbebi teşekkür ederim 🥰 erkek olunca bilemedim aklıma fikir gelirse yazarım inşallah güzel bir hediye bulursunuz 💐
defneveannesii_ Matmazelbebi Kupa da olabilir devamlı ellerinin altında oluyor çünkü🥰 ya ailesi ile fotoğrafını bastırabilirsiniz ya da şahsi bi fotoğrafını bastırıp hediye edebilirsiniz🥰
Matmazelbebi defneveannesii_ Bir hastası karikatür şeklinde doktorun fotoğrafını çıkartmış biblo gibi sanırım çiçek sepetinden o çok hoşuma gitti. Kupaya da bastırmak mantıklı altında adı falan yazsa yanınada başka hediyelerle desteklemek lazım. Çikolata baklava gibi 😍
Matmazelbebi designermoms Çok hoş düşünmüşsünüz.Bu hiç aklıma gelmedi bu da aklımda olsun güzel öneriniz için teşekkür ederim😍İnsan böyle durumlar yaşayınca minnettar oluyor gerçekten🥺❤️Allah herkese sağlık şifa versin❤️💞
designermoms Matmazelbebi aminn inşallah bol bol dua ediyorum onun için hakkını asla ödeyemem 🥹🙏🏻 Siz de sağlıkla alın inşallah bebeğinizi kucağınıza🙏🏻💕