Eminetugbaannesi Çamlıca erdem hastanesinde doktor onerisi yapabilir misiniz arkadaslar. İnsanlik namina yardim istiyorum.
Eminetugbaannesi deletedmom734 sagol kuzum ya , biraz once de post actim bir allahin kulu yardim etmedi kaldim boyle 42 gun kaldi doguma hala karar veremedim
28ilknur Eminetugbaannesi yok canım sormadım henüz ama sorucam bende eşimin girmesini istiyorum ama bakalım inşallah alırlar😊
Eminetugbaannesi Ssseval ben dogumu orda dusunuyorum son kontrollere orda devam edecegim de iste doktor onerisi soruyorum bende
Eminetugbaannesi NeeSalman ben aralıkta gitmeyi dusunuyorum benden once giderseniz sorabilmeniz mumkunmu
Ssseval Eminetugbaannesi banada burdan bi doktor önerdiler onu deniyeceğim, ama hastane nasıl bilmiyorum. Tek öğrendiğim sancını odanda çekiyormuşsun bu iyi bir şey daha rahat hisseder insan kendini
Ssseval 28ilknur ben alıcaklarını sanmıyorum ama yinede danışın, acıbadem tarzı hastaneler eşleri alıyo içeri.