Kızlar ben boş gebelik düşüğü yaptım doktorum bir adet dönemi bekle ondan sonra hemen başla dedi ama ben korunmak istemiyorum bu düşük beni psikolojik olarak çok kötü etkiledi çok istiyorum çocuk sahibi olmayı her çocuğa bakıp iç geçirir oldum bir an önce tekrar hamile kalmak istiyorum. Bir adet dönemi beklemesem ne olur ? Sizler böyle bir durum yaşadınız mı ? Bir adet dönemi beklemeden hamile kaldınız mı yani bu gibi durum da.