gzlkzmbilg ben sakaryada yaşıyorum kendi annemler manisada 33+4 oldum minik kızımla kayinvalidem de bana yakın oturuyor kız kardeşim 1 hafta önce geldi yanıma bana yardımcı olmak için. Kendi annemde 2 hafta sonra gelecek 1 haziran gibi falan burda olur. Doğum 15 ve 25 haziran arasına denk geliyor normal olucak nasipse 🌸 Kendi annem bebek doğduktan sonra 1 ay falan kalicak yanımda sonra döner manisaya 🤍